team-am, mi to zrobili od reki, 150 zł skasowali i mam zbanki czekałem może pól godziny, dłużej kiblowałem żeby załatwic formalności niż sama robota.
Pontiac G8 - coś dla fanów RWD
Zwiń
X
-
Pontiac G8 - coś dla fanów RWD
362 KM, potężny moment obrotowy 530 Nm, napęd na tylną oś i wygodne nadwozie typu sedan.
Nie, to wcale nie jest żadna "trójka". Tak w skrócie scharakteryzować można nowy model Pontiaca zaprezentowany właśnie na salonie samochodowym w Chicago.
Samochód nosi nazwę G8 i dostępny będzie w sprzedaży z początkiem przyszłego roku. Sylwetka auta przypomina konstrukcje europejskie i japońskie. Można się w niej doszukać paru detali z passata, lancera czy np. lexusa. Klasyczny sedan ma jednak wyraźnie sportowe ambicje. W standardzie znajdą się 18 calowe felgi ze stopów lekkich, tylny spoiler czy chromowane końcówki wydechu.
Podstawową jednostką napędową będzie 3.6 l. V8 DOHC o mocy 261 KM. W standardzie znajdzie się też pięciobiegowa przekładnia automatyczna. Topową wersją będzie model GT z silnikiem V8 o mocy 362 KM i maksymalnym momencie obrotowym 530 Nm. Początkowo przewidziano dla niego jedynie sześciobiegową skrzynię automatyczną. Wkrótce ma się też pojawić sześciobiegowy manual.
Najmocniejszy silnik wyposażono w system, który w zależności od zapotrzebowania na moc, zarządza wtryskiem i zapłonem na poszczególnych cylindrach. Dzięki temu, gdy kierowca nie wykorzystuje całego potencjału drzemiącego w jednostce napędowej, ta ostatnia może pracować jedynie na 4 cylindrach, co znacząco wpływa na ekonomikę. W stosunku do modelu bazowego, wersja GT będzie miała także większą sztywność nadwozia.
Rozstaw osi 2915 mm pozwala sądzić, że wnętrze zapewni wygodne warunki podróżowania. Wszystkie koła wyposażono w hamulce tarczowe i niezależne zawieszenie.
Z przodu wykorzystano kolumny MacPhersona, tylna oś to konstrukcja wielowahaczowa.
zdecydowanie bliżej do europejskiej ergonomii, niż amerykańskiego przepychu. Tutaj również można odnaleźć zapożyczenia z samochodów klasy średniej sprzedawanych na starym kontynencie.
Osiągi i ceny nowego modelu nie są jeszcze znane.
Materiał filmowy tutaj
[interia.pl link]O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
-
-
Materiał filmowy jeszcze lepiej oddaje podobieństwo do zajomych elementów z Lexa, Hondy, BMW, VAG
PS
Dodałem wyżej link do filmiku
[ Dodano: Pią 09 Lut, 07 15:35 ]
Osobiście to widzi mi się toO2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
Komentarz
-
Komentarz